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06 abril 2019

.R Lighting Mod -v2-


[ESPAÑOL] 

v2.5: Incluye ajustes opcionales para shaders de X360 y valores CarSpec originales (solo para la versión VLTEd) / gracias a BloodyThunderX por sugerirlos

Características:

  •  Un conjunto de valores de hora del día más naturales para NFSMW
  •  Incluye versión ajustada para el mod de textura de JulienM (el cual se puede encontrar aquí)

Instalación: 

Para Modloader:

  • Copia la carpeta RLIGHTING (o la carpeta RLIGHTING_JULIENM) a la carpeta ADDONS\CARS_REPLACE de NFSMW

Para VLT-Ed (no compatible con modloader):

  • Simplemente importa el archivo rlightingmod2.nfsms con VLT-Ed.

Herramientas usadas:

Notepad | VLT-Ed | VLTEdit

Copyrights/permisos:

Si deseas modificar y / o distribuir este mod, por favor:
  • deja este archivo LEEME sin alteraciones de cualquier tipo (en caso de sólo compartir este mod)
  • darme el crédito apropiado (AJ_Lethal) por crear el mod
  • En serio, respetar esas condiciones no cuesta nada. A menos que seas terminalmente tonto o un descarado inútil sin talento. 

[ENGLISH] 

v2.5: Includes optional tweaks for X360 shaders and original CarSpec values (only for VLTEd version) / thanks to BloodyThunderX for suggesting those

 Features:

  • A more natural set of time of day values for NFSMW
  • Includes version adjusted for JulienM's texture mod (which can be found here)

Installation:

For Modloader:

  • Copy the RLIGHTING (or the RLIGHTING_JULIENM) folder to the ADDONS\CARS_REPLACE folder of NFSMW

For VLT-Ed (not compatible with modloader):

  • Just import the rlightingmod2.nfsms file with VLT-Ed.

Used tools:

Notepad | VLT-Ed | VLTEdit

Copyrights/permissions:

If you would like to modify and/or distribute this mod, please:
  • keep this readme file without any alterations whatsoever (in case of just sharing this mod around)
  • give me proper credit (AJ_Lethal) for creating the mod
  • Seriously, respecting those conditions is not hard at all. Unless you're terminally dumb or a shameless, talentless hack.

1 comentario:

  1. Oye no se puedas explicarme esta parte:

    Step 5:
    Replace every texture number on the .dds file corresponds to each file in an "NFS Archive".
    for example: 2-63-DXT3-….-…. put to texture archive on #1
    2 = Archive I.D. number
    63 = Texture I.D. number
    DXT3 = .DDS File Type

    Eso hace parte del julienm_texture_v2, por cierto los descague aca https://www.nfscars.net/need-for-speed-most-wanted/7/files/view/15750/##comment-411351

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