[ESPAÑOL]
v2.5:
Incluye ajustes opcionales para shaders de X360 y valores CarSpec originales (solo para la versión VLTEd) / gracias a BloodyThunderX por sugerirlos
Características:
- Un conjunto de valores de hora del día más naturales para NFSMW
- Incluye versión ajustada para el mod de textura de JulienM (el cual se puede encontrar aquí)
Instalación:
Para Modloader:
- Copia la carpeta RLIGHTING (o la carpeta RLIGHTING_JULIENM) a la carpeta ADDONS\CARS_REPLACE de NFSMW
Para VLT-Ed (no compatible con modloader):
- Simplemente importa el archivo rlightingmod2.nfsms con VLT-Ed.
Herramientas usadas:
Notepad | VLT-Ed | VLTEdit
Copyrights/permisos:
Si deseas modificar y / o distribuir este mod, por favor:
- deja este archivo LEEME sin alteraciones de cualquier tipo (en caso de sólo compartir este mod)
- darme el crédito apropiado (AJ_Lethal) por crear el mod
- En serio, respetar esas condiciones no cuesta nada. A menos que seas terminalmente tonto o un descarado inútil sin talento.
[ENGLISH]
v2.5: Includes optional tweaks for X360 shaders and original CarSpec values (only for VLTEd version) / thanks to BloodyThunderX for suggesting those
Features:
- A more natural set of time of day values for NFSMW
- Includes version adjusted for JulienM's texture mod (which can be found here)
Installation:
For Modloader:
- Copy the RLIGHTING (or the RLIGHTING_JULIENM) folder to the ADDONS\CARS_REPLACE folder of NFSMW
For VLT-Ed (not compatible with modloader):
- Just import the rlightingmod2.nfsms file with VLT-Ed.
Used tools:
Notepad | VLT-Ed | VLTEdit
Copyrights/permissions:
If you would like to modify and/or distribute this mod, please:
- keep this readme file without
any alterations whatsoever (in case of just sharing this mod
around)
- give me proper credit (AJ_Lethal)
for creating the mod
- Seriously, respecting those conditions is not hard at all. Unless
you're terminally dumb or a shameless, talentless hack.
Oye no se puedas explicarme esta parte:
ResponderBorrarStep 5:
Replace every texture number on the .dds file corresponds to each file in an "NFS Archive".
for example: 2-63-DXT3-….-…. put to texture archive on #1
2 = Archive I.D. number
63 = Texture I.D. number
DXT3 = .DDS File Type
Eso hace parte del julienm_texture_v2, por cierto los descague aca https://www.nfscars.net/need-for-speed-most-wanted/7/files/view/15750/##comment-411351